Известие

Collapse
No announcement yet.

помпа съединител 166 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
    колеги да попитам как се обезвъздушава на запалена кола или не ? един вътре да натиска 9 10 пъти и тогава отвивам да излезе и после завивам пак 9 10 пъти отвивам и завивам така ли се прави
    няма нужда да е запалена, сложи тънко маркуче на щуцера за да пръска навсякъде течност.
    Този вътре натиска няколко пъти и задържа натиснат педала, ти развиваш, като изтече и стягаш, този вътре държи натиснато докато завиеш, после пак, помпи задържа натиснато ти отвиваш и завиваш.
    Взимаш лула, слагаш я на щуцера, после слагаш маркучето и другия край в нещо да събираш течността.
    И доливаш в казанчето постоянно течност за да не глътне въздух.
    Когато имаш прозрачен маркуч на щуцера може да виждаш въздушните мехурчета, когато изчезнат си готов.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:28.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      няма нужда да е запалена, сложи тънко маркуче на щуцера за да пръска навсякъде течност.
      Този вътре натиска няколко пъти и задържа натиснат педала, ти развиваш, като изтече и стягаш, този вътре държи натиснато докато завиеш, после пак, помпи задържа натиснато ти отвиваш и завиваш.
      Взимаш лула, слагаш я на щуцера, после слагаш маркучето и другия край в нещо да събираш течността.
      И доливаш в казанчето постоянно течност за да не глътне въздух.
      Когато имаш прозрачен маркуч на щуцера може да виждаш въздушните мехурчета, когато изчезнат си готов.
      отново много ти благодаря за помоща от началото до сега нека има повече хора като тебе
      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

      Comment


      • #33
        Обезвъздушава се при изгасен мотор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Обезвъздушава се при изгасен мотор.
          благодаря любо
          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

          Comment


          • #35
            Така и не мога да проумея какъв е смисъла да се повтаря след мен. Написах доста преди това, че двигателя не трябва да работи.
            Но щом на някои им харесва и се чувстват добре от това нямам против.
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:39.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Постът на Кабамитов е последен от втора страница на темата и когато я отворих му отговорих, без да обърна внимание на това, че има и трета страница и че вече е отговорено там.

              Извинявам се за нарушението, което направих.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                направих я колеги педала е супер равномерен плавен натиска се супер само че сега ми отделя горе по нагоре отколкото от преди на какво се дължи това ?
                Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                Comment


                • #38
                  Колкото по-добре работи хидравликата на съединителя, толкова по-горе отделя. Вероятно сега е нормално а преди ти е отделял прекалено ниско.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Любо позволи ми този път да не се съглася с теб,отделянето на педала в го горно положение е признак на отиващ си съединител и веднага да успокоя колегата че не е задължително при него случея да е такъв.

                    Comment


                    • #40
                      Нови помпи, нов съединител, перфектна хидравлика в момента, отделя на два пръста от пода, както обичам, на светофарите докато другите отпускат високия съединител аз съм на другото кръстовище. Защо отделя ниско?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                        Любо позволи ми този път да не се съглася с теб,отделянето на педала в го горно положение е признак на отиващ си съединител и веднага да успокоя колегата че не е задължително при него случея да е такъв.
                        Прав си, но аз говоря само за това, как се отразява действието на хидравликата върху нивото на отделяне.
                        Т.е с един и същи феродов диск и притискател, но при различни състояния на помпите.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                          Любо позволи ми този път да не се съглася с теб,отделянето на педала в го горно положение е признак на отиващ си съединител и веднага да успокоя колегата че не е задължително при него случея да е такъв.
                          Преди да сменя съединителя, феродото беше като вестник, пак отделяше на два пръста от пода, нямаше разлика в отделянето на нов и стар съединител. Защо, въпрос с повишена трудност
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Да това е така Любо.Лорде няма как да ме убедиш че с нов и стар съединител педала е отделял на едно ниво,аз за мое нещастие(финансово) сменях съединители комплект и на двете коли,даже и маховик на печката и освен че отделят както казваш на два пръста от пода другото което ме кефи че педала е памук за разлика от кокала който беше преди смяната.
                            Last edited by Bobiuzunov; d.m.y г., 20:38.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Колкото по-добре работи хидравликата на съединителя, толкова по-горе отделя. Вероятно сега е нормално а преди ти е отделял прекалено ниско.
                              незнам любо направи ми впечатление викам айде ся нов съеденител направих и тест с натистана спирачка и пускам съеденителя и веднага угасна значи всичко е ок и да не се притеснявам
                              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
                                незнам любо направи ми впечатление викам айде ся нов съеденител направих и тест с натистана спирачка и пускам съеденителя и веднага угасна значи всичко е ок и да не се притеснявам
                                Това, че се е вдигнало нивото на отделяне след като си оправил хидравликата е добре. Оттук нататък по нея няма какво да пипаш. А щом не буксува, значи има още живот в съединителя.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X